Bbc Persian Live Android

پخش زنده اینترنتی اگر برای تماشای ویدیو در این صفحه به مشکلی برخوردید میتوانید پخش زنده را از کانال. به روز شده در ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ سایت فارسی بیبیسی تازهترین اخبار و گزارش ها درباره ایران و افغانستان و جهان. انتظار میرود که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در رأس هیئتی به قاهره سفر کند تا امروز چهارشنبه با رئیس. ایستگاه خبر آخرین خبرهای دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ برابر با ۱۸ دسامبر ۲۰۲۳ از ایران افغانستان و جهان همراه با. موسسه فورنزیک آرکیتکچر دانشگاه گولد اسمیت در لندن در گزارشی تحقیقی نوشت یکی از مهمترین مکانهای باستان. پخش زنده اینترنتی ایستگاه خبر چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برابر با ۱۰ مه ۲۰۲۳ از ایران افغانستان جهان. لحظه به لحظه با خبرهای سهشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ برابر با ۱۹ ژوئیه ٢٠٢٢ از ایران افغانستان جهان علم و دانش..



About Bbc Persian News Live Tv Google Play Version Apptopia

به روز شده در ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ سایت فارسی بیبیسی تازهترین اخبار و گزارش ها درباره ایران و افغانستان و جهان. آخرینخبرهای سهشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ برابر با ۱۹ دسامبر ۲۰۲۳ از ایران افغانستان و جهان همراه با تازهترین. پخش زنده اینترنتی لحظه به لحظه با خبرهای سهشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ برابر با ۱۹ ژوئیه ٢٠٢٢ از ایران. در حالیکه انتظار میرود شورای امنیت سازمان ملل امروز در مورد قطعنامه برقراری آتشبس موقت در جنگ غزه رای. پخش زنده اینترنتی لحظه به لحظه با خبرهای چهارشنبه دوم شهریور ۱۴۰۱ برابر با ۲۴ اوت ٢٠٢٢ از ایران..


چرا میتوانید به بیبیسی اطمینان کنید. سایت فارسی بیبیسی تازهترین اخبار و گزارش ها درباره ایران و افغانستان و جهان در حوزه سیاست اقتصاد. برنامههای تلويزيون فارسی بیبیسی را به طور مستقيم و زنده از اين صفحه شبکه یوتیوب ببینید. . تحریمهای جدید بریتانیا علیه ایران اجرایی شد اسماعیل قاآنی جانشین قاسم سلیمانی هم تحریم شد..



About Bbc Persian Live Tv Google Play Version Apptopia

. Eutelsat 7A-7B 70 E BBC Persian Frequency10721 PolarizationH. Hotbird 13B-13C-13E 130 E BBC Persian Frequency12322 PolarizationH Symbol Rate27500 Fec34. BBC Persian HD comes from the country Iran und can be received via Hotbird 130 East on the frequency. Yahsat 1A 525 E BBC Persian Frequency11996 PolarizationV..


No comments :

Post a Comment