Bbc Persian News Iran

سایت فارسی بیبیسی تازهترین اخبار و گزارش ها درباره ایران و افغانستان و جهان در حوزه سیاست اقتصاد. ایران - BBC News فارسی ایران بحران آب در ایران ورشکستگی آبی و مافیای آب ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷ دسامبر ۲۰۲۳ شب مهتاب شام نوبل دلیل خشم و حمله. آخرین خبرهای چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ برابر با ۲۰ دسامبر ۲۰۲۳ از ایران افغانستان و جهان همراه با تازهترین. شش قدم تخت گاز سپاهان و استقلال به سوی قهرمانی هفته سیزدهم لیگ برتر با پیروزی استقلال. پخش زنده اینترنتی لحظه به لحظه با خبرهای سهشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ برابر با ۱۹ ژوئیه ٢٠٢٢ از ایران. Highly confidential documents obtained by BBC Persian outline how Irans government is trying. نخستوزیر اسرائیل بار دیگر به شدت مخالفت خود را با برقراری آتشبس در غزه تکرار کرده است در حالیکه وزرای..



Report Of Iranian Tv And Bbc Persian Tv About Movie Fifty Kilo Albalou Bbc Video News Movies

سایت فارسی بیبیسی تازهترین اخبار و گزارش ها درباره ایران و افغانستان و جهان در حوزه سیاست اقتصاد. ما سیاستهای حفظ حریم خصوصی و کوکیهای خود را به روز کردهایم..


. . برنامههای تلویزیون فارسی بیبیسی را میتوانید از طریق این فرکانسها ببینید. . Hotbird 13B-13C-13E 130 E BBC Persian Frequency12322 PolarizationH..



Qasem Soleimani Us Kills Top Iranian General In Baghdad Air Strike Bb Qasem Soleimani Bbc News Baghdad

۶٠ دقیقه - BBC News فارسی ما سیاستهای حفظ حریم خصوصی و کوکیهای خود را به روز کردهایم ۶٠ دقیقه ۱۶ دسامبر ۲۰۲۳ برنامه خبری-تحلیلی یک ساعته که تصویری روشن و ساده از رویدادهای پیچیده جهان ارائه. The latest international news with in-depth analysis from the BBC in Farsi. BBCNewsPersian 867K subscribers 12K videos Latest news and current affairs videos documentry. BBC News فارسی - صفحه اول اختلال سراسری در عرضه بنزین و گازوئیل در ایران رسانهها در ایران گزارش دادند عرضه بنزین و گازوئیل در ایران و برخی دیگر استانها با مشکل مواجه شده است. برنامههای تلويزيون فارسی بیبیسی را به طور مستقيم و زنده از اين صفحه شبکه یوتیوب ببینید..


No comments :

Post a Comment